إعلامي مصري يهدد رامز جلال بعد كسر ذراعه في رامز جاب من الآخر

الجمعة 15 مارس 2024 21:28:07
إعلامي مصري يهدد رامز جلال بعد كسر ذراعه في "رامز جاب من الآخر"

هدد الإعلامي المصري عبد الناصر زيدان، مواطنه رامز جلال مقدم برنامج رامز جاب من الآخر.

وكتب زيدان عبر "فيس بوك": "إلى السادة الأفاضل في mbc مصر .. والي رامز جلال .. ومهيب عبدالهادي .. لقد استنفذت مع حضراتكم كل طرق التقدير ..  وموضوعي إن لم ينتهي خلال 24 ساعه بشكل ودي ومحترم مع تحمل كافة علاجي داخل أو خارج مصر سأضطر لنشر فيديو مؤلم جداً .. من الصعب بعده أن نلتقي في نقطة اتفاق" .

وأضاف: "وياريت حد يبلغ الأستاذ محمد عبد المتعال بأن مهيب عبدالهادي مش يكون صادق في أي كلام يقوله في هذا الملف وهو سبب الأزمة والـ35 ألف درهم الذين أرسلهم لي في الفندق بدبي موجودين وتحت أمرك وفي ثانيه يكونوا عندك .. وطلبات معروفة.. والأستاذ أشرف عبدالعزيز قال الموضوع يخلص في قعدة قهوة وقلت حاضر .. ولم يحصل أي شيء حتي الآن ..والتقدير مش فلوس .. والحقوق لا تضيع".

وتابع :"موضوع كسر كتفي حدث علي فيه كذب .. ولولا الرنين اللي عملته بعد عودتي لمصر ما كنت إكتشف الخداع الذي تعرضت له في دبي .. وأقسم بالله لو كنت أعرفه مقلب ما كنت صورت ولا إتقندلت .قالوا حوار رياضي والمقابل 150 ألف جنيه ووافقت، ونجح الموضوع لما بدأنا .. بس مش لدرجة كسر كتف .. وتجاهل .. وهروب من العلاج والتعويض !أتمني نلم الموضوع عشان مش حابب أخسر حد !!"